Tännään tein lusikka munkkeja tässäpä ne ja hyvin onnistu :)

keskiviikko, 30. huhtikuu 2008
Tännään tein lusikka munkkeja tässäpä ne ja hyvin onnistu :)

15-vuotias tyttö,joka leipoo ja ehkä joskus kokkaa silloin,kun ehtii eli tänne tulee kuvia tuotoksistaniteen kaiken aina gluteenittomana/laktoosittomana joten ohjeetkin on sitä,mutta ne saa muutettua normaaleiksi..
-Reetta
Jätäthän kommentin?
Kommentit